Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening
zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de
e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op
te lossen.
Onze gegevens:
Inkoopconcurrent.nl
e-mail: info@inkooptradernederland.nl
tel: (020) 765 10 28
KVK: 63308444
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan
op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop
Keurmerk waar Inkoopconcurrent.nl bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw
geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).